- friendship is not about who you known the longest, it's about the one who came and never left your side.

hej, sitter här med agnes, åh vi sitter åh snackar med malin i telefon haha fast malin snackar mest med sig själv, sött! 
jag&agnes vakna vid halv två, åh sen dess har vi suttit vid cp facebook åh snackat :) 
nu ska vi nog snart hem till agnes, sen får vi se om vi träffar någon eller gör något ikväll. 
jag har inte särskilt mke att skriva.. imorgon ska jag nog till malin :-) då ska jag lära henne hur man lägger upp bilder på bloggen. 


min älskling ♥

Kommentarer
Postat av: malin de bästa! ;)

eeey! man får bara lägga upp fina blider ;)



vet jag är söt ;)<3

2011-08-11 @ 18:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0