and when you smile, the whole world stops and stares for a while.

nu e det mindre än en vecka kvar tills skolan börjar.. längtar verkligen inte. börjar ju med betyg nu&så inte kul. 
men får göra det bästa av det som e kvar av lovet! har varit med malin sen i lördes tror jag sen åkte hon idag. nu har jag precis kollat på film, funderar på att poppa popcorn och kolla på en film till haha... finns ju inget bättre att göra just nu. imorgon ska jag nog fan göra några extra uppgifter jag fick i spanskan för att jag skulle komma ifatt. kommer säkert inte göra det men ska försöka ska klara spanskan bättre detta året. sen åker jag till emma på kvällen åh sover där. veryyy nice! sen får vi se om jag ska träffa carro på torsdag kanske? hoppas iaf jag träffar henne innan skolan börjar :) 


bild sen några dagar sen typ. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0