det gör inte ont att få skiten i sig, det gör inte ont så länge du är med mig.

heeeej, sitter hos malin nu hon ska ut & klippa gräset så jag ska gå&lägga mig en stund. var inte alls trött igår kväll så kunde ju inte sova, gick åh la mig vid tre åh försökte sova men gick fan inte blir så sur då! skulle gå upp halv nio, så jag vakna sen stängde jag av alarmet så jag somna om igen, vakna igen tjugo över nio åh malin skulle hämta mig halv tio, så fick skynda som fan att duscha åh byta om! sen kom vi hem till henne, så har vi suttit vid datan lite åh ätit, åh nu sitter jag här medans hon e ute. ikväll ska jag va med hennenär hon ska stå i någon kiosk på nån fotbolls match. sen sover jag här! :) 


gammal bild, när jag&malin e helt döda haha.. älskar dig bästavän ♥
nu ska jag lägga mig&lyssna på musik åh försöka sova lite. puss

Kommentarer
Postat av: agnes ♥

hihih den bilden har jag tagit (a) ni är sjukt söta :) <3

2011-08-12 @ 23:01:50
URL: http://yellow.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0