i'll never be the same if we ever meet again.

sittter här med malin nu. vi kom ju hem för några timmar sen. idag har jag cyklat mke eftersom att jag fick hänga med henne till anton bara för att hon inte ville cykla dit själv så sen fick jag cykla tbx till våxtorp igen för att va med agnes, åh då var vi också med viktor&robin. sen hade jag åh robin följe halva vägen till anton sen fick jag cykla ensam i mörkret jag va skit rädd haha :( sen hämta jag malin hos anton åh vi cykla hem till mig. sen har vi ätit åh nu håller jag på att ladda upp foton på facebook åh snart ska vi kolla på en film som heter trust. den handlar om en tjej som är 14 åh snackar med en kille på internet så bestämmer dom att de ska träffas. den verkar sjukt bra!
http://www.youtube.com/watch?v=lhufUDjSKyQ
fler bilder från idag finns på faaacebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0