JOBBIG DAG!

hejsan alla, idag har de varit en crazy day, vakade hos lovisa för att hennes jävla kusin kom in och väckte mig liksom 3 gånnger...
sen snackade vi med agnes och typ bestämde att vi skulle träffas, vi fixade oss och sen cyklade vi till våxtorp.
där va vi hemma hos agnes ( första gången för mig! ) hon hade gulligt rum och en katt som va rädd för mig :(
sen gick vi till tajes och träffade den gulligtaste personen av alla, tänker nt säga vem.. va lite ironisk liksom...
sen gick vi till skolan och fotade lite.
sen åkte jag hem till anton fjanton och lovisa och agnes va i våxtorp.
sen vid typ 10 då cyklade jag och lovisa igenom en as mööörk skog utan lyse, va as rädd! hade bara mobilderna som knappast hade batteri, när vi äntligen kom hem åt vi och lite sånt,och nu driker jag juice! :D (y)
helt underbar men konstig dag! :)
älskar er agnes björkman och lovisa pålsson! <3
pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0