KNYT BÅDA NÄVARNA OCH FOKUSERA PÅ NÅT BRA FÖR INNERST INNE VET DOM OM ATT DOM HAR FEL OCH DU ÄR UNDERBAR.

tjiiingeling,
vaknade vid 10 o så somnade jag typ om, så vaknar jag igen o märker att min bror kommit hem, typ skittidigt..
så kom han in på mitt rum och var riktigt störande -.- till sist gick ja till min dator o slöa i en timme här haha
sen så kollade ja o min bror alex på två beck filmer. Monstret o pensionat pärlan
älskar beck asså !!
nu ska jag gå o duscha sen ska pappa hjälpa mej me att sätta upp den jävla hyllan jag tjatat om hehe.....
pusshej d var allt från mej ♥

Kommentarer
Postat av: malin de bästa! ;)

söt du är! <3

2011-08-11 @ 18:18:48
Postat av: malin de bästa! ;)

2011-08-11 @ 18:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0