när världen ger dig tusen anledningar till att gråta, visa att du har miljoner anledningar till att le.

nu sitter jag här ensam&lyssnar på musik, malin åkte för en stund sen. så nu vet jag inte vad jag ska göra.. funderar på att fixa mitt rum eller gå ut&gå vi får se vad jag gör. först ska jag iaf skriva klart här&lägga upp lite bilder från igår&idag :)  
anton&filip kom hit vid åtta i söndes sen kom malin&carro också, så snacka vi massa&kolla film åh så. fan vad jag har saknat dom allihopa har ju bara träffat malin sen dom andra har jag inte träffat på två månader eller något. vi hade sjukt kul iaf. sen åkte anton&filip vid tre så jag malin&carro åt och snacka massa sen somna vi. sen vakna jag av att dom lå åh snacka vid elva, suuurt. haha vi åkte in till våxtorp åh åt pizza. vi åkte hem igen fixa bloggen åh fota åh sånt sen snacka vi åh somna vi typ fem eller något. sen vakna jag av att dom snacka vid tolv, sen har vi mest bara latat oss idag. det har varit sjukt bra dagar iaf :) imorgon tror jag agnes kommer hem så hoppas jag kan träffa henne imorgon eller torsdag. har inte träffat henne sen innan jag åkte till brasilien helt sjukt!

det finns fler bilder på facebook. 

pussss

Kommentarer
Postat av: caroline

älskar er ♥

2011-08-09 @ 18:20:25
Postat av: malin den bäääästa!

älskar er också! <3

2011-08-09 @ 20:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0