WHAT IS WORTHWILE IN THE WORLD IF U CAN'T BE WITH THE ONE U LOVE?

hali halå !
vaknade vid ungefär 11 och sedan dess har jag bara suttit vid datorn, och ätit lite hehe
vill att papa ska komma hem nu för jag vill att han ska hjälpa mej med en hylla som jag vill flytta
till en annan vägg..
Ikv kanske jag är me julia & ylva , men vet inte riktigt för dom har match som börjar halv sju so fuck that :(
men jag har typ inte träffat dom på länge för varit på eskilcupen o varit på semester o bajs.....
men aja skriver nog senare,
pusshej ♥
jag älskar dej min ängel hihi..har många cambilder på mej & ylva men vi var typ skitfuuula o oseriösa.
inte för denna bilden var så seriös då men julia är så gullig hehe

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ni kan kanske börja med att skriva " / blablabla" alltså era namn, eller vem man vet det är i varje inlägg, känner mig lite förvirrad o.o hehe

2011-08-10 @ 20:26:21
URL: http://hhenriksson.bloggplatsen.se
Postat av: caroline

det står i katogorier vem som lägger ut inläggen,

( bredvid ''kommentera'' och ngn ' permalink' )

så nu vet du. Och det kan hända att vi glömt det.

2011-08-10 @ 22:53:59
URL: http://abovetheworld.blogg.se/
Postat av: julia (:

awwh!

älskar dej typ sjuuuuuuuuuuukt mycket oxå! ;o <3

hahhah shiiet sikken bild ;o

omg kunde du inte tagit någon finare? xd

puuss älsklinng

2011-08-12 @ 16:03:54
URL: http://www.lillajuliia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0